onsdag 11. november 2009

Jippi ! Ferdig med kurset

Kom i mål, men ble ikke ekspert. Lastet ned paintshop.pro, men det laget krøll for andre ting på pc'en, så jeg ga det opp - dessverre. Jeg prøvde også med det andre programmet, men det gikk heller ikke helt greit. Tror det må være noe med pc'en min ?Det har vært gøy å ta kurset og jeg har lært mye. Bildebehandling skal jeg absolutt fortsette med og iGoogle-siden er blitt min nye startside på pc'en. Veldig greit å ha så mye av det du trenger oppe i ett bilde. Twitter Myspace Facebook ?? Blir nok Facebook som vinner. Men Twitter kom seg ved nærmere bekjentskap - vet bare ikke hvor mye jeg har som absolutt må deles med resten av verden...
Veldig fint med infosidene & lenker som ble lagt ut til kurset.
Takk for at dere satt igang dette kurset!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar